2012. március 2., péntek

++ANTIK EREDETI KARDOK, TŐRŐK, SZABJÁK++NÉZD MEG - Jelenlegi ára: 1 Ft

Tisztelt Vásárlók/hozzáértők!
Az alábbi XVIII. -XX. Századi kardok, tőrök és szabják kerülnek kalapács alá.
Az ár megállapodás tárgyát képezi ezért indítom minimál árral, mely nem publikus. . Hozzáteszem nem értek a tudomány ezen részéhez, ezeket a darabokat örököltem, amit tudok róluk hogy 15-20 évvel ezelőtt lettek vásárolva egy Hadtörténész közreműködésével, ki a család jó barátja volt. Így igen nagy valószínűséggel az összes darab eredeti. Igyekeztem jó képeket csinálni a tételekről. Egyet kettőt már én is felleltem a neten így hozzávetőleges értékével tisztában vagyok. Szívesen veszem hozzáértők véleményét esetleg a képeken látható darabok pontos beazonosítását illetően. Várom az ajánlatokat. Akár csere is főképp numizmatikai jellegű dolgokra, arany érmére, ezüst érmére....
A gyűjteményt egyben szeretném értékesíteni és Budán személyes megtekintésre is van lehetőség.
Köszönöm. Magarskojsem


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-20 02:59
. ++ANTIK EREDETI KARDOK, TŐRŐK, SZABJÁK++NÉZD MEG - Jelenlegi ára: 1 Ft